Alla kökets råvaror och tillbehör av oss – snabbt

Beställningsanvisningar:

Tillägg till din beställning kan du ringa/skicka ännu efter att du gjort huvudbeställningen. Oftast hinner till och med tilläggsbeställningar gjorda på leveransdagens morgon med i transporten. Vi gör gärna tillägg till beställningen ifall produkten finns i vårt lager. Vår telefonförsäljning betjänar må-fr kl. 6-16. Vi kan således bemöta brådskande behov i Borgå med närområden. En beställning som är gjord i god tid garanterar ändå att alla varor du beställt kommer fram enligt överenskommelse.

 

Lägg märke till specialtidtabellerna för följande produktgrupper:

  • Färskt kött
    Beställningen måste göras dagen innan före kl. 12
  • Mjölkprodukter
    Huvudbeställningen före kl. 12 föregående dag garanterar leveranssäkerhet. Tillägg är möjliga att göra fram till 14.30.
  • Skalade rotsaker och skurna sallader
    Beställning före kl. 14.

 

Är du en ny kund?

Kolla vår allmänna produktkatalog 
Lägg märke till att alla produkter i sortimentet inte är lagervaror!
En fullständig och aktuell produkt-/prislista får du genom att ta kontakt med vår kundservice. Meddela oss ditt företags kontaktuppgifter för leverans och fakturering. Berätta också önskad leveranstidpunkt och ifall du vill avhämta produkterna själv i vårt lager.

 

Behöver jag ett avtal för att beställa?

Du behöver inget kort eller kundnummer för att handla hos oss. Du kan göra en engångsbeställning genom att ringa vår kundbetjäning (019 5219 900) eller per e-post. Vi rekommenderar att engångsbeställningar görs per telefon.

Betalningsmedel: kontanter, bankkort, Visa Electron, Visa och Master Card. Produkterna kan betalas i samband med avhämtning.
Om du vill att vi transporterar din leverans så kommer vi överens om fakturering från fall till fall och begär de uppgifter som behövs.

Välkommen till livsmedelspartiet!